2012年3月18日星期日

靚酒西式雞旦仔 Amo Eno Wine Bar & Shop

平時勁少去IFC,又唔係要扮中環人,食嘅買嘅去邊度都得啦!不過為咗一底雞旦仔,的確係需要揸車去睇睇,兼食吓,因為Amo Eno Wine Bar & Shop每一款食物都加入不同的酒烹調,非常特別!


西式雞旦仔
享負盛名的港式雞旦仔,配以充滿葡萄酒風味的三款滋味醬,令人食指大動。
三款滋味醬分別為加入香檳酒的芥末醬、葡萄酒Muscat的煙肉醬以及雪利酒的櫻桃醬。

墨西哥雞肉漢堡
加入了墨西哥辣椒的雞肉漢堡,雞肉以白葡萄酒烹調,香脆的麵包內夾著嫩滑的雞肉,夠晒惹味!
焦糖布丁
蛋香味十足的焦糖布丁,烤脆了的焦糖滲出淡淡的酒香味……
原來在烤製的過程中加入了甜酒Sauterne。
芝士貝殼粉
以大量車打芝士調製的醬汁,濃濃的包著每一粒貝殼粉,芝士愛好者當然最Like啦!
栗米煙肉沙律
清新的沙律配有Shiraz酒葡萄酒醋,酸酸甜甜,加上脆麵包片,更加可口。
芝士火腿拼盤
共7款芝士、5款火腿和3款果醬選擇。
拼盤最特別之處是以葡萄酒釀製的果醬,配以脆麵包片,風味十足。

呢間Amo Eno Wine Bar & Shop,除咗以革新的酒吧概念,揉合了設計、種類繁多的葡萄酒之外,數到最吸引的是那張高科技的互動多點觸控LCD螢幕桌子啦!只要手觸螢幕上的葡萄酒,就會顯示出葡萄酒的資料。桌子更特別設有篩選功能,如喜歡Back Vintage的法國紅酒,桌子便會就國家、年份和葡萄品種提供符合喜好的葡萄酒選擇,而且桌子更可連接Facebook和Twitter,即時分享嘗酒體驗。

一入店內就見到多部自助葡萄酒機。
仲有樣盞鬼得意嘅自助葡萄酒機,有75款來自世界各地的葡萄酒,分25毫升、75毫升及150毫升三個份量。嚟幫襯嘅客人都會獲得一張設計精美的葡萄酒卡,只要將葡萄酒卡插入這部自助葡萄酒機,再選擇自己喜歡的葡萄酒和份量,按一下按鈕,就可以享受一杯自己喜歡的葡萄酒。
每位光顧客人會獲得一張葡萄酒卡,將卡插入自助葡萄酒機就OK!
葡萄酒機分三個份量,可選擇最少份量,一次過品嘗多款不同的葡萄酒。


Amo Eno
地址:中環國際金融中心商場3027號鋪
想得到更多資料可瀏覽 http://www.amoeno.com/

沒有留言:

發佈留言