2012年3月18日星期日

對不起!與你一起我不會進步 @《草食男の桃花期》

上次食雅支竹已經講過係宅男,仲係膚淺的宅男。《草食男の桃花期》以日本宅男的「桃花期」為主線,雖然我膚淺,但最欣賞並非長澤正美、仲里依紗、真木洋子、或麻生久美子的巨乳(尤其是長澤正美的長腿),而是戲中大量穿插而又不突兀的日本漫畫、音樂等等J Pop文化,像無厘頭的歌舞情節,令人不禁想起了《少林足球》的醬爆「我呢個Moment要爆!」,又或我最尊敬的導演王晶多套充滿個人風格港片,甚至是遠至粵語片時代的胡楓、寶珠姐及家燕媽媽……

是我們港產片早走了人家一大步?還是又一個古老當時興的循環呢?我點知呀!


講返套戲,依家上咗幾日,斷估好多人都睇過,未睇就要快D入場睇,尤其是成日用智能手機玩社交網的朋友,唔該唔好BT或線上觀看,幾十蚊張飛,入戲院睇同對住個Mon睇梗係有好大分別啦!唔係又要打幾萬字同你分析吓,又!?

唔怕話埋出嚟,戲中大量Twitter的情節或鏡頭,好多人成日搭MTR拎部手機篤篤篤,又或者好在乎有冇人Like佢嘅人應該最有共鳴,係呀!又係食正都市人條水,好似「那些年」咁玩共鳴!至於重唔重口味等大家去戲院睇完就知,我只係覺得「做一個網站記者係咪真係咁爽呀?」喺日本可能係啩?喺香港…仲要做細公司,真係宅到冇朋友呢!

宅男愛巨乳,仲要有女送上門,不過食嘢都要講技巧。
仲里依紗在酒吧乳出驚人的演出,以平淡而出人意表為結束,戲份雖少,但搶!
唔係講胸襲呢幕……
正如我睇緊戲第一個反應:「做一個網站記者係咪真係咁爽呀?」
仲有真木洋子呢D索同事,@!你望吓你隔離或對面位個阿姑,就知我@咩啦!
仲要用Mac機,仆街!我公司仲係用大牛龜Mon,梗係唔係LCD啦,@!
長澤正美成日喺戲中笑到勁甜,但我都係Like沈佳宜多D!
雖然長澤正美大Show長腿同事業線,但都係吉沢明歩、青山菜々、Maika呢D夠膚淺好。
呢個世界邊有咁多女神呀!

1 則留言:

  1. 七成日女願與宅男交往
    GooD News :) :) :)

    【明報專訊】現代社會中,「宅男」這個詞往往帶有貶義,但日本產經生活新聞社做的一項調查顯示,約有七成女性認為可以與宅男交往,有受訪者認為,宅男很專一,不會變心。

    認為「專注一件事物」具魅力

    產經生活新聞「與宅男可以交往嗎?」調查訪問了94名女性,有77%受訪者的答案是肯定的。這些願意與宅男交往的女性說,若有共同興趣的話,在一起應該會很開心。有受訪者認為,「可以對一件事物專注」的男性是「非常有魅力」的。

    另外,有三成女性承認自己曾與宅男交往。甚至有的女性認為宅男很專一,不太會變心,一直推薦自己周圍的朋友與宅男交往。當被問到自己是否宅女,約有45%的女性說自己有些微宅女傾向。

    (日本新聞網)
    http://hk.news.yahoo.com/%E4%B8%83%E6%88%90%E6%97%A5%E5%A5%B3%E9%A1%98%E8%88%87%E5%AE%85%E7%94%B7%E4%BA%A4%E5%BE%80-212523125.html

    回覆刪除