2012年3月24日星期六

唔該!買飛入場睇《大追捕》人士早D入場

如題……

唔理咩理由都好,唔該!買飛入場睇《大追捕》人士早D入場,PLS!!!

我早10分鐘入場睇埋《春嬌與志明》個預告,點知開場最好睇嗰幕王遠陽1抽4,前面位條友就遲到入場,又要企咗喺度成幾十秒,坐咗幾秒又要企返喺身除背囊,隔幾秒又起身同隔離個FD掉位…

@!仆你個臭街!我淨係睇到你個背影,完全睇唔@到盧惠光點樣俾張家輝打……

仲有遲入場就算啦!仲乜@嘢又企又坐又企喺身除背囊又起身同隔離掉位呢?

多得前面座位觀眾,開場後我只看到你的背影及背包…
接著就是張家輝打盧惠光這一場戲的最後十幾秒了!
為什麼沒有交代任達華妻子自殺(或可能被殺)的真相?
文詠珊演家暴受害者/受委屈/無望無助無奈的表現非常出色,我見猶憐啊!
王遠陽由認識徐依雲開始注定是受害者,但感覺沒有《證人》的洪荊般悲劇。
令我想起《原罪犯》的吳大秀……
其實我最欣賞的是,電影的多款海報,完全表達出戲味。






為什麼可以這麼多款海報呢? 在戲院更見到王遠陽拿著渠蓋的紅色海報,
還有一款兩大主角的黃色海報…
有沒有好心網友搵到可以Post在這裡呢?唔該!

1 則留言:

  1. 電戲道:大追捕向嫌疑犯致敬
    http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120331&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=16207252

    回覆刪除