2012年6月13日星期三

《地底拾年》劇本版第二集:革命

△瓊(獨白)

:「首次以Full Band陣容嘅Underground,開始喺深圳、廣州、北京等等內地爭取演出機會,展開咗樂隊理想嘅長期革命。」

(酒吧)

:「喺Key離隊之後個幾月,我加入咗Underground做Bass手。」

:「有一次我喺酒吧出完Live,喺走廊好似撞到一個好熟悉嘅身影。」

:「咦?我好似喺邊度見過佢呢?」

:「我同果個男人擦身而過,莫名其妙嘅感覺話俾我知,佢係我搵咗好耐、失咗蹤嘅朋友…」

:「當我想返轉頭叫佢嘅時候,Key已喺走廊盡頭消失咗…」

(播音樂:《以後》@ Don't Matter   《獨立音道》專輯)

:「究竟係咪性格決定命運!?曾經滿載理想嘅Key,即使佢好有豐富嘅音樂技術同知識,但係往往因為佢怪異嘅個性,而變成最壞嘅際遇……」

:「喺Key離開Underground樂隊嘅前一天,我同佢不約而同到過Underground嘅band房,佢仲放低咗《謊言》嘅demo。」

:「我哋兩個好尷尬咁對望,沉默嘅氣氛好似令人抖唔到氣。正當Key想離開嘅時候,我問咗佢一個問題。」

:「你覺得Underground仲有冇得玩落去?」

Key:「香港死硬,台灣頂多玩3年,係呢度唔知,不過點都餓唔死。」

:「餓唔死即係有機會完成理想啦!」

Key:「係妳自己、定係Underground先?」

(播音樂:《Feeling》@ Fire Cracker 《Pick》CD小說專輯)

:「經過一年左右嘅時間,Underground喺中國好多地方,總算建立咗一定嘅知名度。係時候啦!大家都覺得係時候推出『新Underground』嘅EP終於錄製完成。」

《地底拾年》第二集:革命● END
(第3集:現實●待續)
 ©Underground地底樂團

伸延聆聽!uChannel 地底空間 音樂廣播劇 《地底拾年》第二集:革命http://www.uchannel.hk/underspot.htm

沒有留言:

發佈留言